ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Посилаючись на Закон України

«Про захист прав споживача»

і ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами.
  •  не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби та документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар,
  • отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  • змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з ціни на товар у день купівлі. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму. протягом семи днів і не на день пізніше.

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих-код. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який має отримати у спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару.

Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:

  • з дня купівлі товару, який не має недоліків, минуло понад два тижні;
  • товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляду нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
  • під час перевірки якості товару було виявлено факти, що свідчать про спробу відкриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  • відсутність документа, що підтверджує придбання товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару, які йдуть разом з ним;
  • у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує дані функції;
  • використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника або продавця;
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів цієї категорії.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НАлежНОЇ ЯКОСТІ

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: - товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

ГАРАНТІЯ

Гарантійний термін експлуатації продукції складає 3 місяці. Термін служби вказано в інструкції. Гарантійні зобов'язання починаються з придбання і поширюється на дефекти заводу-изготовителя. Гарантія не поширюється на комплектність товару та природне зношування деталей у процесі експлуатації. Комплектність перевіряється у момент отримання замовлення.

Своїм підписом в Акті приймання-передачі та Гарантійному талоні ви підтверджуєте, що погодилися з цілісністю та комплектністю товару, а також ознайомилися з умовами експлуатації. Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та документи, що підтверджують факт придбання, до закінчення гарантійного терміну. Гарантійні зобов'язання поширюються на будь-який товар.

Рекламації на товари з дефектами надсилати на пошту email:…… У листі необхідно вказати назву моделі, описати дефекти, додати фото дефектів та Гарантійного талона, вказати контактний номер телефону.

Зверніть увагу! Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації перед підготовкою замовлення та передачею його в транспортну компанію.